Wat is uw DIGITALE vraag?
- Kan ik uitleg krijgen over de werking van mijn tablet/telefoon?
- Kan mijn computer sneller worden met extra geheugen en/of opslag?
- Kunnen al mijn gegevens worden overgezet op mijn nieuwe tablet/telefoon?
- Is mijn computer/email nog wel goed beveiligd?
- Kan mijn computer worden opgeschoond?
- Volgens de helpdesk moet ik de router ‘resetten’, hoe doe ik dat?
- Waar zijn mijn foto’s en documenten gebleven?
- Kan ik mijn televisie aansluiten op het internet?
- Hoe stap ik over op digitale radio?
- Ik stap over naar een andere provider. Kan ik mijn email meenemen?
Dagelijks gestelde vragen, maar soms niet eenvoudig te beantwoorden of op te lossen. De Digicien komt bij u aan huis of bedrijf om uw vragen te beantwoorden en de werkzaamheden uit te voeren….test
Voor al uw vragen: 0187-794521 of 0167-794521 (Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 21:00)
Overzicht digitale apparatuur.
- Computer (Windows/Apple/ChromeOS)
- Tablet/Telefoon (Apple/Android)
- Randapparatuur + Wifi netwerk
- (Smart) televisie/Digitale radio
- Navigatie/Smartwatch/E-reader
- Slimme thermostaat/Verlichting/Alarm
- Ziggo / KPN / Delta / Caiway en andere providers setup en mediaboxen.
Niet op de lijst? Neem contact op!
Voorbeelden van ondersteuning.
- Installeren/Instellen programma’s
- Apparatuur aansluiten op internet
- Overzetten data (foto/documenten)
- Randapparatuur aansluiten
- Verwijderen virussen/spyware
- Beveiligen apparatuur
- Uitleg/Instructie
- Email (Werking/Filters/Controle)
- Installeren geheugen en opslag
Een nieuwe start.
Een nieuwe computer, tablet of telefoon moet nog ingesteld worden, hierbij moet u denken aan:
- Aansluiten op het internet
- Beveiligen
- Samenwerken met de randapparatuur
- Installeren/Instellen van software
- Overzetten van oude gegevens
(Jaarlijkse) Controle.
Mijn computer/tablet wordt langzamer, staan alle instellingen nog goed? Is de beveiliging goed ingesteld en worden er reservekopieën van de gegevens gemaakt?
Laat uw computer/tablet nakijken om verzekerd te zijn van een goede werking. Indien gewenst, geven wij u tips om dit zelf controleren.
Klantenservice ondersteuning.
U heeft een probleem met een digitaal product/dienst en weet u niet goed hoe dit uit te leggen aan de klantenservice? Wij kunnen contact opnemen met de betreffende klantenservice en dit voor u afhandelen.
Aankoop advies.
Bent u op zoek naar nieuwe digitale producten of een uitbreiding? Wij geven onafhankelijk advies. U kiest de leverancier, wij plaatsen de bestelling en regelen de installatie.
Ons werkgebied.
De gemeenten Goeree-Overflakkee, Tholen, Hoeksche Waard, Schouwen-Duiveland, Steenbergen en Moerdijk. Eventuele voorrijkosten worden altijd vooraf aangegeven.
Voor wie?
Digicien geeft digitale ondersteuning aan particulieren en MKB. Onze ondersteuning wordt op locatie geleverd of wordt opgehaald en op kantoor uitgevoerd.
Tarieven.
- Tarief 17,50 Euro / per kwartier
- Instellen apparatuur vanaf 70 Euro Computer/Tablet/Telefoon/Printer/etc
- Andere tarieven op aanvraag
Betaling.
- Minimum afname is 60 minuten
- Altijd vooraf kosten/tijd indicatie
- Altijd een betalingsbewijs/factuur
- Pin, Creditkaart, Contant of Overboeking